Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 27 czerwca 2016

Pled Granny czarny

Ukończyłam drugi w swoim życiu pled z kwadratów babcinych.
Tym razem na zamówienie.
Wielokolorowy na czarnym tle.
Powstawał długo ale sprawiało mi to wielką przyjemność. Sama praca z kolorami chyba działa terapeutycznie.
To zdjęcie ma dziwnie czerwone podbarwienie. Pokazuje jeden z etapów, kiedy połączone już w paski kwadraciki układam tak aby kolory nie powtarzały się zbytnio obok siebie.
252 kwadraty dały spory pled o wymiarach około 165 x 205 cm.

A poniżej pled, na którym się wzorowałam (zdjęcie z internetu):
Pozdrawiam
Małgosia

4 komentarze:

  1. Pled jest przepiękny:) Podziwiam Cię za cierpliwość, bo ja mam zaczęte dwa i oba porzucone. Ten pled jest wspaniały i imponuje rozmiarem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre słowo.
      To ja Ciebie się wczoraj napodziwiałam. Przeszukiwałam internet za wzorem chusty i trafiłam na Twoje cudeńka.
      Bardzo chce zrobić cos cudnie ażurowego ale zacznę jednak od prostszego szala z łatwym azurkiem. Z nadzieją, że będzie ładnie.

      Usuń
  2. Wspaniały koc:) Wiem, ile pracy kosztował bo sama zrobiłam już dwa:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Dużo pracy ale i satysfakcja spora :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za pozostawiony komentarz