Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 15 sierpnia 2017

Maroko - moje ulubione poncho

 Ten świetny wzór na poncho jest dziełem Kamili Wojciechowskiej do kupienia na Ravelry .
Wzór nazywa się Maroko Poncho i jest baaardzo udany.
Ażur kojarzy się z marokańskimi architektonicznymi "koronkami" zatem nazwa adekwatna.
 Włóczka według projektu Kamili to Nako Estiva, czyli bawełna z bambusem pół na pół.
Sprawdzone dobre połączenie, daje odpowiedni ciężar dzianinom aby były dość cienkie ale też lejące.
Tą śmieszną pozą na zdjęciu powyżej staram się jak najlepiej pokazać rozłożenie ażuru, który idzie przez cały brzeg od przodu do tyłu.
 Od dawna miałam w planach wydzierganie dla siebie poncha ale nie mogłam trafić na odpowiedni wzór. Typowe szydełkowe poncho na bazie kwadratu dodaje kilogramów i ujmuje lekkości sylwetce.
A ja nigdy na przesadną lekkość nie cierpiałam ;)
Jestem zachwycona moim ponchem, noszę z dumą i myślę w jakim jeszcze kolorze jest mi niezbędnie potrzebne. Bo że będzie kolejne jest pewne. Może szare, jasnoszare ...
Dziękuję Kamila.

Pozdrawiam
Małgosia

8 komentarzy:

  1. Piękny ażur, misterna robota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Pięknie wymyślony wzór.A robi się migiem bo drutki dość grube.

      Usuń
  2. Świetne ponczo Małgosiu. Wyglądasz znakomicie. Serdecznie Cię pozdrawiam:-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu za miłe słowa. Pozdrawiam Cię również serdecznie

      Usuń
  3. Piękne poncho, też takie nietypowe lubię najbardziej. Ażur boski i bardzo marokański!!!!Pozdrawiam druciarsko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odzdrawiam serdecznie! I pora na poncho akurat przyszła. A ja już dziergam drugie, popielate :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. 50 yr old Human Resources Assistant IV Estele Gudger, hailing from Saint-Hyacinthe enjoys watching movies like Colossal Youth (Juventude Em Marcha) and Calligraphy. Took a trip to La Grand-Place and drives a Ferrari 212 Export Berlinetta. sprawdz te strone

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawiony komentarz