Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Bambusowa kiecka


Będzie kiecuszka z bambusa :)
Zabrałam się za nią moim ulubionym i najprostszym dla mnie sposobem od góry w dół.
 Bambus wrzuciłam na druty po raz pierwszy w życiu. Naczytałam się wskazówek na innych drucianych blogach i wiem, ze może się znacznie rozciągnąć już jako dzianina. Trudno, jest ryzyko - jest zabawa.
Wzór: z głowy, będzie ewoluował w trakcie.
Wiosna jest chłodna ale lato już za progiem - trzeba się spieszyć 

Pozdrawiam
Małgosia

4 komentarze:

  1. Niecierpliwei czekam na odsłone gotowej już sukienki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę Elusiu poczekasz. Włóczka cieniutka, drutki mini mini jak dla mnie :)Ale za to kolor poprawia nastrój przy robótce

      Usuń
  2. Jestem baaaaardzo ciekawa jaka będzie kiecuszka! Też się przymierzam. Będę z niecierpliwością czekać na to co z tego bambuska wypleciesz. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie prosto i chcę spod biustu ciut rozszerzać. Ale czy nie zmieni się zamysł - głowy nie dam ;)
      Pozdrawiam :*

      Usuń

Serdecznie dziękuję za pozostawiony komentarz